Huuskes

Case Huuskes

Aanleiding

Bij eten en drinken draait het meer en meer om beleving. Om het samenspel van geuren, kleuren en smaken van verse ingrediënten. Daarom kiezen klanten voor Huuskes. Want bij ons staat elk moment van de dag in het teken van vers. Al sinds 1956.


Bij Huuskes zijn we groot in kleinschalig wonen. We kunnen alle woonvormen in de zorg op maat bedienen. Of het nu gaat om afdelingsgericht leveren of boodschappenservice op huiskamerniveau. Bewoners kunnen zelf bepalen wat, en op welk moment, ze willen eten. We hebben een brede keuze aan verse producten, diepvries-, zuivel- en broodproducten, droge kruidenierswaren en versbereide maaltijden. Voor ieder wat wils en dat in de juiste hoeveelheid. Speciaal voor deze doelgroep introduceerde Huuskes begin 2014 de app ‘Eten & Zo’ voor kleinschalige zorg. Een unieke digitale kook-assistent voor bewoners én medewerkers. De app ondersteunt en faciliteert volledig bij de dagelijkse organisatie van lekker en verantwoord eten en drinken. We bieden slimme, culinaire oplossingen die volledig aansluiten bij de dagelijkse praktijk. Of de klant nu kiest voor kant- en-klare maaltijdcomponenten of zelf wil koken. Ook beschikt de app over een compleet en volledig bood- schappenassortiment van ruim 6.000 artikelen. Inclusief een assortiment van 500 Jumbo huismerk-artikelen tegen retailprijzen. Daarbij biedt de app ook veel vormen van productinformatie. Bovendien inspireren we met culinaire innovaties en recepten. 

Opdracht


Maak ‘Joke’ tot ambassadeur van Huuskes. Geef aan hoe we haar optimaal bereiken. Alle inspanningen moeten ertoe leiden dat Joke zoveel mogelijk van en via Huuskes bestelt. 

Doelgroep


Medewerkers werkzaam in de kleinschalige zorg, veelal op woongroepen. We denken hierbij vanuit een doelgroep-persona genaamd ‘Joke’. Joke is werkzaam op een woongroep en werkt voor een zorgorganisatie. Huuskes levert hier meerdere keren per week het eten en drinken. 

Doel


Joke heeft vaak weinig tot geen herkenning met Huuskes. Jaren terug leverde Huuskes haar producten op één a everlocatie. De accountmanager van Huuskes bezocht deze locatie dan meerdere keren per jaar. Door de komst van kleinschalige zorg levert Huuskes haar producten tegenwoordig op wel tientallen locaties. Joke verneemt weinig van Huuskes buiten de bestel- portal Eten & Zo om. Huuskes wil graag meer com- municeren met Joke en haar collega’s. Andersom ontdekken we via onze doelgroep graag wat er in
de markt speelt. 

Context & kaders

  • Meer informatie over Huuskes en de app Eten & Zo is te vinden op www.huuskes.nl. 
  • Klantervaringen zijn te vinden via www.huuskes.nl/werelden/kleinschalige-zorg of via ons YouTube-kanaal www.youtube.com/user/Huuskes1956.
  • De app Eten & Zo is te downloaden in de App Store en Google Play Store. 
    • Inlogaccount: Naam: articabattle
    • Login: huuskes
  • De app Eten & Zo is o.a. voorzien van spaaracties en een budgettool. 
Top