Arla

Voorkeurspositie binnen intramurale zorg

Aanleiding



Arla Foods Nederland is verantwoordelijk voor de merken Arla, Melkunie, Lurpak, Apetina en Castello en is sinds mei 2009 onderdeel van Arla Foods; een zuivelcoöperatie van 13.500 melkveehouders in Zweden, Denemarken, Engeland, Duitsland, België en Nederland.





Arla is de grootste producent van biologische zuivel in de wereld en heeft een geschiedenis die 130 jaar terug gaat. Arla Foods levert dagverse zuivel vanuit Nijkerk, kaasspecialiteiten en boter uit Scandinavië en lang houdbare zuivel uit Duitsland. Bij Arla staat duurzaamheid, kwaliteit en eerlijkheid zeer hoog in het vaandel.





Door alle bezuinigingen moet er zoveel mogelijk bespaard worden binnen de intramurale zorg. Er is hierdoor minder tijd en geld voor de patiënten / cliënten.


Opdracht



Geef ons inzicht in hoe wij met ons Melkunie- en Arla-assortiment (literpakken vla, yoghurt, kwark) een voorkeurspositie krijgen binnen de intramurale zorg (o.a. ziekenhuizen, verpleeg- en verzorgingshuizen), boven de vaak gebruikte portieverpakkingen. Dit alles rekening houdend met duurzaamheid, kostenbesparing, beleving en derving.





Doelgroep


Patiënten binnen de intramurale zorg.





Doel


Van mono- naar literverpakking binnen de intramurale zorg met meer beleving en interactie naar de patiënt passend in de tijd van bezuinigingen.

De Teams

Team 1

Lees binnenkort meer.

Bekijk project details ❯

Team 2

Case Winnaar

Lees binnenkort meer.

Bekijk project details ❯

Team 3

Lees binnenkort meer.

Bekijk project details ❯
Top